בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

מפחיד אותך להיחשף?

מפחיד אותך להיחשף ?

את מי לא מפחיד להיחשף ? אני לדוגמא אדם מאוד פרטי, אישי, ומשפחתי. שלא אוהב לחשוף את חיי האישים לציבור. (למרות שב”ה יש לי חיים די טובים ונחמדים) אם הייתי נדרש כיום לחזור לעולם הדייטים (חלילה) הדבר היה קשה לי שבעתיים : לשים את התמונה שלי באתר הכרויות, לחשוף את החיים שלי בכרטיס האישי מבלי שאני יודע מי רואה אותי בצד השני. לספר את עצמי כל פעם מחדש, את כל סיפור החיים + שאלות וחקירות על הדרך שעברתי. והכי קשה היה לי אחרי שספרתי על עצמי הכל כולל הכל. וממש שמתי את עצמי על “שולחן הדייטים.” הכי קשה היה לי לספוג נטישה כואבת ממי שכבר יודעת עליי הכל כולל הכל. אחרי האמון שנתתי בה.

אך כאילו שזה לא מספיק קשה. העוד יותר קשה מקשה. היה לאסוף את עצמי ולהתחיל הכל מחדש בקשר הבא, כולל נתינת אמון מחדש בצד השני וחשיפת עצמי “הכל כולל הכל.” כאילו לא קרה דבר קודם לכן, וכאילו אני לא מפחד מנטישה פעם נוספת.

אז זה דבר שקשה בפני עצמו, אבל בואו נודה על האמת. הדבר העוד יותר קשה ממה שכתבתי עד עכשיו בסיפור של הדייטים. זה להישאר לבד. להחליט שעל מנת שלא להיפגע פעם נוספת אני נשאר בבית ולא נפגש עם אף אחת. או בלשון המכובסת של היום “אני קצת בהפסקה” לשלושה חודשים, חצי שנה, שנה. כל אחד והלשון המכובסת שלו/ה. ואכן מי שנשאר לבד בבית ולא נפגש בכלל. לא צריך לחשוש מחשיפת יתר, או פגיעה כזו או אחרת. אלא שכולם מבינים שזו לא הדרך להגיע לזוגיות טובה ולהקמת בית בעם ישראל. ושהכאב של לפספס את הרכבת ולהישאר חלילה לבד או בלי ילדים (חלילה חלילה). הוא יותר הרבה קשה מאשר לחשוף את עצמי בדייטים, ולקחת את הסיכון שהקשר יכול גם ליפול.

אז אם אתה או את לא סובלים כלל מהקושי הזה להיחשף. מצויין, ממש סבבה לכם. אבל אם המאמר הזה שייך אליכם, ואפילו במקצת. אל תעשו את הטעות הבאה. היא יכולה לעלות לכם במחיר הרבה יותר יקר ממה שחשבתם לשלם על מנת להתחתן. הרבה יותר יקר !!!

“אל תבואו לדייטים בחצי קלאצ'”

אל תבואו לדייטים מהוססים / חשדנים / בודקים / מרחרחים / סגורים / מתלבטים מדי, וכ”ו. או במילים אחרות. אל תבואו לדייטים עם הבעיה הלא פתורה של הפחד להיחשף בדייטים. שיגרום לכם להגיע לדייטים “רק על מנת לבדוק” ולא על מנת לתת את עצמכם באמת. כנדרש על מנת להתקדם ולבנות את הקשר. לדייטים צריך לבוא משוחררים מכל הכבלים הללו שאופפים לנו את הנפש. וגורמים להאט את הזרימה שלנו בקשר. ולמעשה נותנים את כל הסיבות לקשר ליפול. ולעוד אחד, ולעוד אחד, ולעוד אחד. עד שאנחנו אפילו אומרים. “ב”ה שלא נפתחתי מדי אם גם הקשר הזה גם ככה נפל.” או “ב”ה שהקשר נפל כבר הלחיץ אותי שהוא כל כך מתקדם….”

השאלה היא הגדולה למי שמזדהה עם המאמר הזה, היא מה עושים עכשיו ?

איך פותרים את הבעיה הלא פתורה הזו ? בעיה סמויה הנסתרת עמוק בלב, שמפילה לנו כל כך כהרבה דייטים לעיתים משך שנים מאוד ארוכות וכואבות. התשובה שלי לשאלה זו היא קודם כל להגיד לכם שמדובר בבעיה פתירה. הדורשת מספר שיחות אימון אישי על מנת לתת מרפא לנפש ומנוחה ללב הסוער שלכם. אך בסוף מגיעים למקום המאוזן המאפשר לכם לצאת לדייטים ולצלוח בגאון את כל אתגרי הדייטים הסמויים והגלויים, הטכניים והנפשיים. ויאפשר לכם לבנות את הקשר שיוליך אתכם לחתונה שלכם. בע”ה בזמן של חצי שנה עד שנה אחת בלבד !!!

לשיחת הכרות במחיר 99 שקלים בלבד, (במקום 400 שקלים בשיחה רגילה.) שתיתן לכם את הכלים להגיע לחתונה בחצי שנה עד שנה אחת בלבד.

יש למלא כעת את שאלון הדייטים הזה

אל תפספסו !!!

אתם חייבים את זה לעצמכם !!!!

ויותר מאשמח ללוות גם אתכם לחתונה שלכם בע”ה בקרוב.

אלי גרון

ביה”ס לזוגיות בואי כלה

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.