בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

שליש גן עדן

כיצד מוצאים זוגיות באתר שליש גן עדן

לפני שאתן לכם את המפתחות להכרות מדוייקת עבורכם באתר שליש גן עדן. אתר ההכרויות המוביל כיום בציבור הדתי לאומי. מפתחות כאלו שיחסכו לכם הרבה זמן בחיפושים לא יעילים, בזבוז כסף, בזבוז אנרגיות, ובעיקר מפחי נפש שהייתם שמחים לחסוך מעצמכם. עלי לפתוח בווידוי אישי ולספר לכם שאני מכיר אישית את מנכ”ל שליש גן עדן – אסף נבון. בערך פעם בחודש אני ואסף נבון משוחחים בטלפון על מצב הדייטים בעם ישראל, ובעיקר בציבור הדתי לאומי. גם לא פעם אני מפרסם את עצמי בשליש גם עדן. וככלל אני מאוד מפרגן לאתר שליש גן עדן ולעומד בראשו – אסף נבון. שמה שנכון, נכון. היום כבר אין וויכוח שליש גן עדן הוא אתר ההכרויות שמחתן הכי הרבה יהודים בשנים האחרונות.

איך שליש גן עדן הפך לכם לשני שליש גיהנום ?

מאידך היה לי תלמיד באחד הקורסים שהעברתי שסיפר לי, שהוא נמצא כבר שנתיים באתר שליש גן עדן. מדי יום הוא שולח הצעות לבחורות בצ’אט. במצטבר מדובר במאות הצעות מצידו שהוא שולח בשנה. אך משך שנתיים שלמות אפילו בחורה אחת לא טרחה לחזור אליו. והבחור היה מאוכזב עד עמקי נשמתו מאתר שליש גן עדן. מבחינתו שליש גן עדן הוא שני שליש גיהנום. ולא היה ניתן לשכנע אותו אחרת.

מה לא יעזור לכם לעשות?

במידה ולא פעלתם נכון באתר שליש גן עדן ( או בכל אתר אחר) לא תשיגו תוצאות טובות יותר, אם תשכפלו את ההתנהלות הלא נכונה שלכם לקבוצות ווצאפ, שדכניות, מפגשי פנויים פנויות. או לכל פורמט אחר. שהרי אתר שליש גן עדן הוא רק פלטפומה לשימוש ההמונים. והתגובות האנושיות שאדם מייצר לפנייתו יכולים למחזר את עצמם לכל פלטפורמה אחרת. תהה אשר תהה.

הכללים החשובים באתר הכרויות

לא חשוב מה אתה מחפש. אני אגלה לך סוד, אבל תבטיח לי שלא תעלב ממני. באמת לאף אחד לא איכפת מהשאלה “מה אתה מחפש” אתר הכרויות זה לא שדכנית שמחפשת עבורך. בכל אתר הכרויות וגם בשליש גן עדן. באופן טבעי אנשים שואלים את עצמם אם האדם שפנה אליהם זה מה שהם חיפשו. ולא נותנים משקל לשאלה מדוע הוא חיפש אותם. לכן אם אתה גבר אל תפנה לבנות צעירות ממך ב- 8 שנים ומעלה. או אם אתה גרוש + שלושה. אל תחפש רווקה שתגדל לך את הילדים. לא שאין כאלו מקרים. אלא שרוב רוב הפניות שלך יענו בהתעלמות מוחלטת שתוליד לך אכזבה, ייאוש, ומפכי נפש רבים. כמו חברנו לעיל ששנתיים לא קיבל תשובה לפניות שלו בשליש גן עדן לבחורות שלא חיפשו אותו מעולם.

וגם אם הקשר יצליח למרות הפער בינכם ויגיע עד הצעת חתונה. עליך לצפות להפתעות לא נעימות בפגישה עם ההורים שלה. שאז הם מבחינתם יפכחו לה את העיניים. ויתנגדו באופן נחרץ לחתונה. וכמו שאומרים “אהבה עיוורת השכנים לא” זה שהבחורה היתה מיואשת מלהכיר את החתן שלה. לא אומר שהיא לא תגיד לעצמה יום אחד אחרי החתונה שהיא עשתה טעות. תרגיש שהיא פיספסה את החיים בגלל תקופת משבר. ועל מנת להחזיר לעצמה את החיים. תיפגש איתך חלילה על מדרגות הרבנות.

לכן למסקנה אחרי שכתבתי את כל הדברים הנחרצים האלו. עליך לשאול את השאלה : לא מה אני מחפש, אלא מי תחפש אותי ? למי אני טוב מלכתחילה ? מי מחפשת אותי כאשר היא לוחצת על מנוע החיפוש בשליש גן עדן ? מי בוחרת באדם כמוני מלכתחילה ? מה הנתונים שלה ? היכן היא גרה? במה היא עוסקת ? מה הרמה הדתית שלה? מה היא תכתוב על עצמה בכרטיס שלה בשליש גן עדן? וכ”ו

עכשיו אחרי שענית לעצמך על כל השאלות האלו. תשקיע בכרטיס שלך. ותשלח הצעות בצ’אט לכל מי שמחפשת אדם כמוך מלכתחילה. התוצאות לא יאחרו לבוא. לך יהיה מאגר גדול של נשים שתוכל לבחור באחת מהן להיות אישתך בבוא היום. ותבנה בית ללא פערים מיותרים שעלולים לייצר מתח ומריבות מיותרות בניכם.

נשים – תפסיקו לחלום על האביר שיבוא על היונדאי הלבנה.

זה נחמד מאוד לצפות שהאדם הנכון יפנה אליכם מעצמו. פשוט ינחת משמיים ללא כל טרחה מצדכן. לשפוך דמעות בתפילות ולשאול את ריבונו של עולם. מדוע לכולם אתה שולח. ולי עדיין לא שלחת ? אך מבחינה מעשית לא לעשות את הדבר הבסיסי ביותר שיש לעשות גם באתר ממוקד כמו שליש גן עדן. היינו לחפש בעצמך. אם אל תעשי כך, לא רק שהחוסר עשיה שלך לא יניב לך את התוצאות הרצויות. אלא במקרה הטוב יגרום לך להות מרירה ורוטנות על כך שליש גן עדן מכרו לך לכאורה סיפור שלא יתממש. ובמקרה הגרוע יותר ישאיר אותך לבד חלילה.

הרי כל בחורה שזה החלום שלה תודה לי. שההצעות היותר ממוקדות שהיא קיבלה באתר. ההצעות שיותר התאימו למה שהיא מחפשת. היו ההצעות שהיא זו שפנתה לבחורים תחילה. ולא ההצעות שבחורים פנו אליה. אז למה להתעטף באיצטלה של צידקות שאינה נכונה. הרי על מנת להביא פרנסה לביתך תעשי את כל המאמץ הנדרש, כולל לימודים גבוהים לתואר ראשון או שני. ולא תגידי שהפרנסה תבוא לבד לביתך. לכן גם כאן. שורש ההצלחה בשליש גן עדן או בכל אתר הכרויות אחר. הוא המיקוד בחיפוש, הן לנשים והן לגברים. ומשעושים כך, כל אחד בתחומו. מגלים פתאום שפע רב של נשים או גברים שמחפשים אדם כמוכם להקים איתו/ה את ביתם. בחום ואהבה.

נכון הדבר, נגעתי במאמר זה רק בנקודה אחת מיני רבות. ומאמר אחד לא יכול להקיף את כל התשובות שיש לתת. על מנת להגיע באופן מפולח לאדם שמתאים לכם באופן אישי מלכתחילה. ולהקים את ביתכם בזמן של חצי שנה עד שנה אחת בלבד. ללא שנים ארוכות של חיפושים ואי מציאת בן/ בת הזוג המתאימים לכם.

לכן על מנת שלא תחשדו אותי בשטחיות, או במתן תשובות קלות מהשרוול לבעיות סבוכות ומורכבות מאין אלו. אני מזמין אתכם לשיחה אישית איתי באורך שעה. בעלות של 99 שקלים במקום 400 שקל במחיר הרגיל. בשיחה נעבור על הדייטים שלכם. וניתן לכם את התשובות הספציפיות לסיפור שלכם. כיצד להגיע לאדם המתאים ביותר מלכתחילה. וכיצד מגיעים לחתונה בחצי שנה עד שנה אחת בלבד.

ללא מועקות, ללא פשרות, וללא פחדים

למילוי שאלון הדייטים והצטרפות לשיחה – יש לחוץ על קישור זה עכשיו

שלכם באהבה

אלי גרון

ביה”ס לזוגיות בואי כלה

 

 

 

 

 

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.