בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

מה יותר פשוט מפשוט. הטלפון שאחרי דייט ראשון

מה יותר פשוט מפשוט? הטלפון שאחרי דייט ראשון!

כתבו לי ובצדק, כי כתבתי שאכתוב טיפ לטלפון שאחרי הדייט הראשון. אך שכחתי לכתוב אותו. לכן במאמר זה אשלים את החסר, שהרי הטלפון הזה הוא הטלפון הכי קריטי לקשר. יותר מאשר הטלפון שבו קובעים את הדייט הראשון. וגם יותר מהטלפונים שבאים אחריו, שגם בהם יש מתח מסוים.
אך אם הקשר כבר התחיל לזרום יש בטלפונים הבאים פחות מתח מאשר בטלפון שאחרי הדייט ראשון,  ויותר סיכוי שהקשר ימשך.
לכן צריך לתת יחס ורצינות לטלפון הזה, ולא להתייחס אליו כלאחר יד.
זה מתחיל עוד בדייט הראשון ובא לידי ביטוי באופן שונה אצל נשים ואצל גברים.

גברים: הדבר המרכזי בדייטים, לפני כל הבירורים וגם אחרי כל הבירורים. הוא היחס האנושי והמתחשב לבחורה שמוכנה להיפגש איתך. אם זה יהיה הציר המרכזי שעליו תיסוב הפגישה שלך, אתה תרים טלפון מיד אחרי שקבלת את המספר של הבחורה. תקבע איתה במקום שנוח לה, לא תגרום לה ללכת שעתים שלוש ברגל כאילו שהיא בטירונות, תדאג שגם תשבו במקום נוח ותשתו משהו במהלך הדייט. וכהמשך לגישה המתחשבת, בסיום הדייט לא תשאיר אותה במתח ! ! !  זה חלק מהגישה המתחשבת המלווה את הדייט שלך. הרי למה להשאיר את הצד השני במתח ?

אם אתה חושב להמשיך להיפגש איתה. אפשר להגיד זאת באופן ישיר, כלומר: לא שעל מנת להגיד מה אתה חושב, תשאל קודם כל את הבחורה בהפתעה של מארב ובכינון ישיר – מה היא חושבת? זה לא דרכם של נשים להגיד באופן כל כך ישיר את אשר על ליבן, זו צורת דיבור גברית. אך אם תעשה זאת ותשאל באופן כל כך ישיר.  באופן אוטומטי היא תכנס לעמדת מגננה. וגם אם הייתה לה פגישה נפלא היא תגיד בקרירות שלמרות שהיה נחמד עוד מוקדם לה לדעת והיא צריכה לחשוב על זה וכ”ו. ואז גם אתה תגיד שאתה צריך לחשוב על זה. הרי גם אם היה לך דייט “סוף הדרך” מה תגיד עכשיו אחרי התגובה הצוננת שלך? שהיא עשתה לך את  ה”וואוו”  ולך כבר ברור שאתה רוצה להמשיך להיפגש איתה ?

אלא שצריך לדבר בגילוי לב,  לדבר על עצמך ולא עליה. (למרות שקצת יותר קשה לפעמים) אפשר לומר לה באופן בהיר וכנה. “תראי אני לא רוצה להשאיר אותך במתח עד לטלפון מחר, לי הייתה פגישה טובה, מבחינתי אפשר להמשיך להיפגש.”  ותחכה בשקט לתגובתה, גם אם זאת תיקח כמה שניות יותר מאשר אתה היית עונה. בהמשך השיחה גם תקבע איתה את הפגישה הבאה אם היא רוצה.
אך לפני שנמשיך, יש כמה מרכיבים חשובים במשפט הזה שעושים את ההבדל, ונותנים לבחורה עוד סיבה טובה להמשיך להיפגש איתך.

בואו נבין אותם:

  1. אני לא רוצה להשאיר אותך במתח– אתה לטובתה, אתה חושב עליה, ומתחשב בה
  2. כך גם אתה מכין אותה למשפט הבא שידבר על המשך הדייטים, ולא פתאום זורק פצצה לחלל האויר.
  3. כך גם אתה גורם להקשבה שלה לעלות ל- 100% הקשבה, גם אם היא עייפה בסוף הפגישה.
  4. לי הייתה פגישה טובה– אתה לא שואל אותה, אתה מדבר על עצמך, זה מקל עליה ומראה לה עוד פעם שאתה אדם מתחשב.
  5. לי הייתה פגישה טובה, זה לא איזה הצעת נישואין, או משפט שיכניס אותה ללחץ, להיפך יש כאן גם מחמאה קלה, ניסוח כזה  ממקם נכון את העובדה שאתם רק בסיום הפגישה הראשונה.
  6. כך גם אתה גורם לה להגיב ” גם לי הייתה פגישה טובה”
  7. מבחינתי אפשר להמשיך להיפגש– פוגגת את מתח הציפייה לטלפון לחלוטין, הפתעת אותה לטובה בהתחשבות שלך, ובישירות שלך.
  8. בסיום המשפט אתה שותק, היא תבין שעכשיו תורה להגיב.  אם יש לה התלבטויות, לך יש עכשיו את האפשרות לשמוע אותן ולהגיב. לפעמים התשובה היא שאתה מוכן לעזור לה להתלבט ביחד בפגישה הבאה. (עם חיוך) 

אם החלטת שאתה לא רוצה להמשיך, אל תפגע בבחורה. זה לא אשמתה שהיא לא עונה לצפיות שלך. או לחילופין מה רצית שתעשה, שתחליף זהות. הרי אף אחד לא מושלם. גם אתה לא. ובכל זאת מה עושים עכשיו ?

הפתרון הוא לדבר על עצמך “תראי אנחנו עולמות שונים, אני לא חושב שאני מתאים לך” או אולי (באופן קיצוני יותר) “את בטוחה שאת רוצה להמשיך להיפגש איתי, אני לא אקדמאי כמוך, אני רואה שאת בחורה רגישה ואני לא ברמת הרגישות הזאת” וכ”ו השאלה היא כמה עוצמה אתה צריך להפעיל על מנת לפרק את הקשר.  אך העיקרון הוא לפסול את עצמך ולא אותה בהפוך על הפוך זה גם עושה לך תרגיל בענווה, ונותן לך פרופורציות נכונות לחיים.

גם אם אתה מתלבט,  ובמיוחד אם אתה מתלבט. אל תשמור את הדברים בבטן, אל תתלבט לבד.  כבר שמעתי על מקרה שהבחור לא התקשר לבחורה 4 ימים אחרי הפגישה הראשונה. משום שהיה בהתלבטויות קשות אם להמשיך עם הבחורה או לא. כעבור 4 ימים שהבין שטוב נו, צריך להמשיך לנסות כי הוא לא יודע להכריע לבד. הוא התקשר לבחורה להגיד לה (בטון עמוק וסמכותי) שאחרי שהוא כאדם רציני חשב על הדברים, הוא מוכן לתת עוד צ’אנס לקשר איתה, ולהמשיך לבדוק אם יש התאמה בניהם (אני מת על הניסוחים האלה…) אני מקווה שהוא הבין שמי שהיה במבחן זה הוא ולא היא. מבחינתה ההחלטה הייתה הרבה יותר קלה וחד משמעית..  .

בקיצור: אתה אמור להתקשר למחרת בערב גם אם לא גמרת את כל ההתלבטויות שלך. גם כך חצי מההתלבטויות בשלב הזה הם דמיונות. והחצי השני עובדות שאתה רק חושב שאתה יודע על הבחורה. אם לא תיפגש לא תברר, אם לא תברר לא תתחתן בסופו של דבר. זה טבעם של הפגישות, כך זה פועל. לכן אל תתלבט לבד. תספר לבחורה בכנות למה אולי העולמות שלכם אולי לא מתחברים (בלי לפגוע כאמור)  כך גם תלמד בענווה מה זאת חוכמת נשים, וגם תקבל עצות טובות לחיים בחינם. (מבטיח לך …)

לנשים: שימו לב ! כגודל הציפייה גודל האכזבה ! ! !  עכשיו אחרי שקראת את ההנהגה שאני מציע לגבר, אל תמדדי את הדייט שלך ע”פ הסולם הזה, אולי הוא עדיין לא קרא את הטיפים של ביה”ס לזוגיות בואי כלה. (הזדמנות להציע לו) אחד הגורמים המשמעותיים לסיום קשר אצל נשים. זה אכזבה מההתנהגות של הגבר. נכון שזה לא חידוש. אך אם את מאוכזבת מכל כך הרבה גברים שמתנהגים כמו גברים. כלומר את לא חושבת שהם מספיק רגישים ומתחשבים. כדאי שתעשי משהו עם זה, במקום להמשיך להתאכזב עוד פעם ועוד פעם. היינו לעזור לו להיות יותר מתחשב. את יכולה ליזום בסוף הפגישה את השיחה על הפגישה הבאה. במקום לחכות באופן פסיבי לחסדיו של האיש. אם הוא לא יוצר קשר בזמן סביר, את יכולה לשלוח לו SMS לשאול אם הכל בסדר, ואם הוא מתלבט, אז אפשר להתלבט ביחד. (או כל ניסוח אחר) תלמדי עליו יותר זכות, תראי את הדברים  בעין עוד יותר טובה.  כך תגלי שגם אם הוא השאיר אותך במתח יומיים, זה לא היה מתוך רוע לב. כך תגלי את ליבו הטוב, ותוכלו להמשיך לבנות איתו את הקשר.

אחרי הכל הטיפ הזה אומר שקשר טוב לא מגיע סתם כך – צריך לבנות אותו!  

נכתב באהבה רבה
אלי גרון
ביה”ס לזוגיות בוא כלה 

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.