בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

מה היא הסיבה שבגללה נופלים הדייטים ומה היא הדרך הנכונה לטפל בה

מה היא הסיבה שבגללה נופלים הדייטים ומה היא הדרך הנכונה לטפל בה

אכן מדובר כאן על שאלת השאלות, מה גורם לדייטים ליפול. וכמובן יש יותר מתשובה אחת לשאלה זו. לכן אקדים ואמר כי אני כותב את הדברים לאחר שעשיתי סקר בנושא באתר בית הספר לזוגיות בואי כלה. בסקר השתתפו כ- 100 פנויים ופנויות שגלשו באתר, ואלו עיקר התוצאות.
אכן מדובר כאן על שאלת השאלות, מה גורם לדייטים ליפול. וכמובן יש יותר מתשובה אחת לשאלה זו. לכן אקדים ואמר כי אני כותב את הדברים לאחר שעשיתי סקר בנושא באתר בית הספר לזוגיות בואי כלה. בסקר השתתפו כ- 100 פנויים ופנויות שגלשו באתר, ואלו עיקר התוצאות.

מיקום ברשימה

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

סיבה

מראה

אופי

פער במנטליות

חוסר משיכה

חוסר רגישות

פער באידאלים

לא יודע איך להסביר זאת

אחוז בסקר

20%

14%

12%

11%

11%

10%

7%

לפני שאסביר את הנתונים בטבלה זו. אקדים ואומר כי רוב הדייטים נופלים עוד בדייט הראשון. שזה אומר שהסיבה הראשונית לנפילת הדייט הראשון שלך. עוד לפני שהספקת לעמוד על טיב בן הזוג או בת הזוג שלך. על מה האופי שלו, המנטליות, האם הוא / היא רגישים או לא וכ”ו. הסיבה הראשונה שעליה ייפול הדייט הוא המראה של הצד השני שלא נראה לך (וכמובן גם הפוך). לכן נשאלת השאלה מה היא הדרך הנכונה לטפל בסיבה זו. המפילה כל כך הרבה דייטים בין אנשים שמבחינת הנתונים שלהם לפחות. היו יכולים להיות מתאימים ולהתחתן.

 
מה היא נקודת המוצא שלך?

עוד הרבה לפני שפגשת את המשודכת או המשודך שלך. השאלה היא מה נקודת המוצא של החיפוש. היינו: אם מחפשים בן זוג, או בת זוג עם מראה מסוים. אז רוב הסיכויים שמהפגישה הזו לא יצא כלום. הרי מה הסיכוי לפגוש בדיוק את מה שאתה או את מחפשים ? …. שואף לאפס.
היינו אם מחפשים מראה מסוים. עדיף לא להיפגש משום שפגישה זו תיפול.
 

אבל אני לא מתחבר למראה הזה

מי אמר שמתחברים לבן זוג או לבת זוג משום המראה שלהם. חיבור ואהבה בין בני זוג בה מכוח הכרות מעמיקה ועולמות פנימיים שנפגשים ומזדהים זה עם זה.
מראה ראשוני, טוב רק למראה ראשוני. וגם אם יש כאלה שהמראה החיצוני שלהם יגרום לך לא להמשיך את הקשר. זה אמור להגיע ל -2% מהפגישות שלך. לא ל- 20%.
הרי רוב הבחורים או הבחורות בדייטים הם אנשים סבירים בהחלט.
ולכל בחור ובחורה יש את החן שלו או שלה.

אז איפה הבעיה?

(אדבר בלשון זכר) גברים מחפשים בחורות יפות לא מפני שהם לא מבינים שיופי הוא דבר משני, ועיקר הקשר והבית בנוי על האופי והמידות של שני הצדדים. גם אם תשאל אותם הם יאמרו לך זאת.
גברים מחפשים בחורה יפה מפני שהם מחפשים למעשה בחורה טובה !!!
אלא שמפני שאנו אנשים מאוד וויזואליים, וקשה לנו באופן מופשט להימשך למידות טובות ולאופי. לכן גברים מתרגמים “אישה טובה”  ל – “אישה יפה”
לכן כאשר הם מוצאים אישה יפה, הדבר השני המיידי שהם מחפשים, זה שהיא תהייה גם אישה טובה. ואם הדבר לא כאן, הקש נגמר במהרה…. גם עם האישה היפה.

עכשיו ההסבר בהרחבה

הרבה מהאנשים שהפכו להיות בררנים בתחום המראה, עושים זאת משום שמראה מסוים מתקשר להם במודע או בתת מודע עם תכונות נוספות. שהם מדמיינים שאלו התכונות שיעשו אותם מאושרים בחיים.
בחור יכול לדמיין כי בחורה יפה היא גם בחורה חכמה וגם טובת לב, גם תבין אותו, וגם תבשל מרק ירקות חם ביום סגריר כמו של אימא שלו (טוב נו, נסחפתי קצת)
דהיינו המראה החיצוני מתקשר לו באופן אסוציאטיבי עם תכונות חיוביות.
בדיוק כמו שמראה אחר מסיבות מסוימות. יכול להתקשר לו בתת מודע עם תכונות שליליות. עוד לפני שהכיר את האופי, המנטליות, ההשקפות וכ”ו של הבחורה איתה הוא נפגש.
לכן צריך לא להלביש את כל התכונות על המראה. ובכך לחרוץ דעה מראש ולסגור את הפגישה מכל הכיוונים. אלא לדעת לקבל את השונה ממני, לא להדביק סטיגמות בגלל מראה. ולדעת שעיקר החיבור בין בני הזוג זה בגילוי העולמות הפנימים שלהם, וההתקשרות בניהם.
המראה טוב להרגשת הנעימות עם השני, אך לא להחלטה על טיב הקשר. או להבעת עמדה.

ואם בכל זאת לא מסתדר לי המראה?

אם זה באופן כל כך קיצוני, אז לא דיברתי. אך אם מדובר במראה סביר. וע”פ שאר המרכיבים של הדייט יש פוטנציאל, אני ממליץ לך להמשיך להשקיע בקשר. ככול שתשקיע בקשר, כך בהמשך תאהב גם את המראה.

על מנת להעמיק ולפתח את הקשר יותר ויותר אני ממליץ לך ללחוץ על התמונה ולגלות את העוצמה המדהימה שיש לכרטיסדייט בבניית קשר זוגי

על מנת לגלות את העוצמה המדהימה שיש לכרטיסדייט בבניית הקשר הזוגי יש ללחוץ כעת על הקישור

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.