בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

המדריך כיצד לבנות סוכה בית יציבה

המדריך כיצד לבנות סוכה / בית יציב/ה

עשה ולא מהעשוי – כפי שבמקרה שאדם מציב תחילה את הסכך, ולאחר מכן סוגר את הדפנות. סוכה זאת פסולה. כך בפגישות אי אפשר להתחיל לחפש תחילה את אהבה ומציאת החן, ולאחר מכן את ההתאמה השכלית. צריך להתחיל מהבסיס, מהתאמת הנתונים, ואז אהבה תחפוף מלמעלה בהמשך הדרך.

שלוש דפנות לסוכה – כך גם בפגישות, אל תשכח שלא רק אתה מחליט מי מתאימה לך (או מתאים) יש את הצלע השלישית של בורא עולם שדאג שתיפגש דווקא עם מי שנפגשת. לא תמיד זה עונה לרצונות שלך. לכן יש את הצלע הרביעית בבניית הבית (הסוכה) שהיא פתוחה לרשות הרבים. המסמלת לנו את הצורך בלב הפתוח.

כל החומרים כשרים לדפנות – פחות משנה החומר המקיף אותך, יותר חשוב לשבת בצילה דמהימנותה (בצל האמונה) שזה עיקר הבית. כך בפגישות עדיף לברר דברים הקשורים לנפש מאשר דברים הקשורים לחומר.

חמתה מרובה מצילתה – פסולה  : אם לא מרגשים נוח אחד עם השני, כנראה שאי אפשר לשבת ביחד.

המצטער פטור מהסוכה : ברור ולא צריך פירוש . .  . .

סוכה על גבי סוכה, העליונה כשרה התחתונה פסולה – רק שאפשר לדרוך על הקשר הקודם, אפשר לבנות בית אחר על גביו.

מחלוקת ר’ עקיבא ר’ אליעזר אם הסוכה כנגד עניני הכבוד, או סוכות ממש עשו להםהשאלה היא אם רואים בסוכה של קרשים וענפים את ענני הכבוד והשראת השכינה שיש בה. או נשארים בענפים ובקרשים בלבד  : כך גם לגבי הפגישות, השאלה היא מה רואים בצד השני, את יופי הנשמה (ענני הכבוד)  או שנשארים עם  (אי) יופי הגוף ודלות הקרשים ?

גבוה למעלה מעשרים אמה פסולה : אל תדבר בפגישות ברומו של עולם, כוונתי בגבהים שהעין לא שולטת בהם, כך לא תבנה סוכה (בית) גם אם את/ה נמצא/ת בגובה הזה.

למטה משבע טפחים פסולהאת מידת “ההסתפקות במועט” תשאיר לעצמך, לבן / בת זוגך צריך לתת  ברוחב לב

על גבי הספינה כשרה : אפילו אם קרקע המציאות מתנדנדת מתחת לרגליכם. אם הבית שאתם בונים יכול לעמוד ברוח מצויה, הרי ניתן לחיות בתוכו

שיכולה לעמוד ברוח מצויהצריך שיהיה גבול ברור בין מה שנבנה בתוך הבית למה שבחוץ. לכן לא טוב להתייעץ עם כל העולם (רוחות נושבות)  זה יכול להפיל את הסוכה.

יוצא מדירת קבע לדירת עראילהתחתן פירושו לצאת אל הלא נודע, צריך כאן אומץ החלטה, לצאת אל העראי. . . .  אך כאשר מחליטים זה מה שבונה את דירת הקבע.

חייב אדם לאכול, לשתות, לישון, לטייל בסוכה  אין אכילת קבע או שנת עראי חוץ לסוכה. כך גם הבן / בת זוג מבחינת “חופף עליו כל היום”. כשהקשר הולך ונבנה, לא עושים חשבונות של אולי אמצא נאה הימנה (או גבר ממנו)

ושמחת בחגיך והיית אך שמח – שנזכה במהרה השנה


אהבת ?  העבר/י  לחבריך
אשמח גם לקרוא את  תגובותכם המחכימות

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.