בואי כלה בית הספר לזוגיות - למצוא זוגיות

שתף:

מאמרים נוספים:

כיצד להציג עצמי נכון בפגישות?

בגדים נאים ומגוהצים. אחרי מקלחת ולא ישר מעבודה. תספורת / איפור. לא רעבים. לא עייפים. להציע בשיחת טלפון להגיע לדייט, אפילו (ואולי בפרט) אם מדובר

שלח לי הודעה

חנוכה נר שמיני

המסקנות מחנוכה שיביאו אותך לחתונה בקרוב

היום הוא הנר השמיני של חנוכה.

היום שבו אנו מגיעים לשיא של החג, שיא הנרות, שיא האורות.

היום שבו מוריקים עלנו משמים את שיא הברכות והארות של החג המופלא הזה.

בהקשר של הדייטים, הדבר דומה לחתונה עצמה. שבערב החתונה מתנקזים כל הדייטים שהיו לנו עד כה, כל הקשרים, כל הדמעות, כל הלבטים, כל המשברים, כל הציפיות, כל התפילות, כל הסוליות השחוקות מקילומטרים של דייטים, כל הכסף המופרז שהוצאנו על קפה ועוגה בבתי קפה, כל האהבות ודמעות השמחה שחווינו עד לערב החתונה, הכל הכל הכל מתנקז לערב אחד מרוכז מאוד העולה לאבוקה אחת גדולה מתחת לחופה.

עת שתי נשמות הופכות להיות נשמה אחת גדולה בשני גופים המחולקים לזכר ונקבה.

לכן ביום הזה, היום השמיני של חנוכה, שהוא יום של הארה גדולה כאמור, זה הזמן להביט אחורה ולראות מה היה לנו כאן, ובעיקר מה הביא אותנו עד הלום ליום הגדול של חנוכה. ומה יביא אותנו בע”ה ליום הגדול של החתונה.

סגולות חנוכה זה לא רק המלצה !!!

כל מי שביקר בבית הכנסת בימי חג החנוכה, בעיקר בתפילת שחרית ודא שם לב שקראנו בתורה מדי יום את “פרשת הנשיאים”. הפרשה המספרת על הקורבנות שהקריבו 12 נשיאי שבטי ישראל במדבר. בזמן חנוכת המשכן, בזמן משה רבנו ודאי תשאלו מה הקשר בין קורבנות הנשיאים לחתונה ?

התשובה לכך היא שכאשר חז”ל נדרשו לתת סגולה לקידום החתונה מכל התורה כולה זו הסגולה שהם נתנו לקרוא מדי יום את פרשת הנשיאים עד שסוגרים חתונה…

אז אומנם קואצ’ינג לא היה כנראה בזמן חז”ל וקורבנות הנשיאים זה לא חלק מהאימון האישי שאני נותן לחתונה (ולדעתי הצנועה גם לא תחליף) אבל אם ככה כתוב אז אצלי זו מסקנה נאמנה מהחג וגם מסקנה נאמנה בדרך לחתונה.

אין ייאוש בעולם כלל !!!

המשפט הזה אומנם מיוחס לר’ נחמן מברסלב אך הרבה לפניו זו המסקנה שהחשמונאים השאירו לנו מחנוכה ומהמאבק שלהם ביוונים. אף פעם אל תתייאש אף פעם אל תפרוש אף פעם אל תוותר. אף פעם אל תנטוש את החלום, גם ואפילו שאתה קבוצה קטנה מאוד מול אימפריה עצומה עם כוחות ללא גבול. וכולם אומרים לך שזה אבוד ושלא יישאר ממכם כלום וחבל על הזמן והמאמץ. פשוט אין שום סיכוי…

גם אז אל תתייאש אל תעזוב את תנטוש החיים, וכוחות החיים שה’ נותן לך ומפעמים בך הרבה יותר חזקים ממך. הם ידחפו אותך קדימה לא מהראש, כי אם מהגב ואם חשבת שאתה אדם קטן חסר יכולת השפעה יום אחד שמו לך את גורל האומה כולה על הכתפיים הקטנות שלך וגילת להפתעתך שגם אתה כמו פח אחד קטן ונשכח שבקושי האמין לעצמו שהוא יכול להספיק ליום אחד יכול לספק אור ותקווה לאומה שלמה לדורות !!!

גם אם ידרשו שמונה ימים לכך ובעצם ככול שיידרש ללא הגבלה. לכן המסקנה מחג החנוכה היא שכוחות החיים שקיבלת גם בנושא הדייטים יותר חזקים מעוד קשר שנפל לך או חתונה שהתבטלה כוחות החיים שדוחפים אותך מהגב יותר חזקים מעוד הפסקה שלקחת מהדייטים גם אחרי שהבטחת לעצמך שלא תפתח יותר את אתרי ההיכרויות ולא תלך יותר לשדכניות.

 למעשה המסקנה מהחשמונאים לדייטים שלך היא אל תהיי פילוסוף, כמו היוונים אנחנו לא יודעים מראש את הכל התפקיד שלנו הוא לא להחליט מראש אם זה יצליח או לא יצליח התפקיד שלנו הוא לעשות לעשות ולעשות ואז ה’ ישפיע עלינו רוח ממרום תשרה הברכה על העשייה שלנו ותביא אותנו ליום השמיני של חנוכה ולחופה…

 יש לי עוד מסקנת חנוכה עבורך

לא לבזבז את הזמן !!!

זמן שעבר לא חוזר, אין דבר חשוב יותר בחיים מאשר הזמן ומי שלא מתקדם בדייטים (גם אם הוא רץ כל הזמן לדייט הבא).

יכול לשרוף את השנים הכי טובות שלו

או חלילה חלילה להישאר לבד במקום להקים את המשפחה שלו/ה ולגדל ילדים ונכדים. לכן, גם אם ההרגשה שלך היא  שהחתונה שלך נמצאת ממש מעבר לפינה.

(אך זה לא קרה לך בשנה שעברה)

אני ממליץ לך למלא כאן את שאלון הדייטים הזה

על מנת שנוכל לקבוע שיחת וידאו אישית בה במהלך שעה אחת בלבד אראה לך את הדרך שלך לחופה.

בחצי שנה עד שנה אחת בלבד בע”ה

לקביעת שיחה אישית מקדמת חתונה, ללא פשרות, ללא פחדים, וללא מועקות

(יש דבר כזה !!!)

יש ללחוץ כעת על קישור זה

בברכת חג אורים שמח!

אלי גרון.

רוצה להגיע לחופה שלך תוך פחות משנה?
הצטרפו אליי לשיחה אישית אחד על אחד
בה אני אוכל לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה
והמושלמת עבורכם ולמצוא אהבה, בית וזוגיות אמיתית שלמה ומנצחת! 

מלא/י את השאלון ותתקדמ/י צעד משמעותי לעבר החופה שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לגלות כיצד להגיע לחתונה עם האדם הנכון בפחות משנה?
ענה על מספר שאלות.